تور ايرانگردي (تور داخلي) تور ايرانگردي (تور داخلي) .

تور ايرانگردي (تور داخلي)

مازندران و گردشگري

در مورد  گردشگري مازندران

بسياري از مطالبي كه قرار داده اييم در مورد معرفي استان ها و شهرستان ها بوده است تا شما براي سفر به آنجا مشكلي را نداشته باشيد در مورد مازندران نيز به طور كامل تر در اين مطلب براي شما بيان خواهد شد.در مورد استان مازندران و معرفي آن اطلاعاتي براي سفر و گردشگري نياز است كه ميتوانيد اين راهنمايي هاي لازم را از آژانس پرستو سير داشته باشيد. ميخواهيم به شهرهاي گردشگري مازندران را بررسي كنيم ، با آژانس گردشگري پرستو سير همراه باشيد:

شهرستان  بهشهر

شهرستان بهشهر در شرق استان مازندران و در جنوب خليج گرگان قرار دارد . اين شهر در مسير اتوبان ساحلي شمال و راه آهن تهران – گرگان قراردارد و كنار سلسله كوههاي البرز واقع شده است. اين شهر از لحاظ پستي و بلندي و آب و هوا به دو منطقه كوهستاني و جلگه اي تقسيم شده. بهشهر از جمله شهرهاي قديمي و تاريخي ايران محسوب مي شود.

طبق تحقيقات و حفاري هاي انجام شده اين شهر درگذشته جزو استان كبود جامه بوده كه از بهشهر تا مينودشت ادامه داشته. اين شهر همواره زادگاه اسپهبدان  كبود جامه و پهلوانان و ميهن پرستان بود كه مركز فرماندهي آنان در قريه هاي ريحان آباد و قلعه پايان قرار داشته و هنوز هم آثاري كه دلالت بر صحت موضوع دارد در نقاط مذكور به چشم ميخورد. كبود جامگان مرداني بودند كه در مقابل متجاوزاني كه سرزمين ما را اشغال كرده بودند ميجنگيدند و از مردمان ستمديده دفاع ميكردند. نام قديم بهشهر خرگوران بود كه در زمان كبود جامگان به پنج هزار تبديل شد و در اوايل صفويه نام آن آسياب سر و در زمان شاه عباس اوّل به اشرف و در سال 1316 خورشيدي بهشهر ناميده شد .

بليت هواپيماي خارجي


برچسب: بليت هواپيما، بليت هواپيماي داخلي، بليط هواپيماي داخلي، بندر انزلي، بهشهر، تنكابن، تور بابلسر، تور بهشر، تور هاي داخلي، تورداخلي، جنگل دو هزار، جنگل سه هزار، خدمات بار هوايي، رامسر، شاه عباس، شاه عباس اول، شهرستان بابلسر،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۱:۰۳ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :